Telenor, Astoria
A koncepciónk célja az volt, hogy az ügyfelek inkább úgy érezzék, hogy egy barátságos, kávézó hangulatú térbe érkeztek egy rideg, ügyintézésre szolgáló, hightech üzlet helyett.
A korábbi üzletteret az irányvonalak alapján két részre osztottuk, az egyik oldalán az üzlet megújulva működik tovább, a másikon pedig új tartalommal felruházva, a telco funkciók határait túllépve új tér nyílik: open working space-t alakítottunk ki, amelyet a biztonságra figyelve nemsokára nagyközönség is birtokba vehet. A back office teréből egy nagyobb részt a Telenor szintén a jövőbeli ügyfeleknek adott át: egy négy- és egy nyolcfős tárgyalót, valamint egy konferenciatermet is kialakított.
Az izgalmas részletképzési lehetőségek és a barátságos hangulat kedvéért nyír rétegelt lemezt használtunk a falakon, és a bútorok is ebből készültek.